حوزه مدیریت و ارتباط با مشتری:
-
طراحی CRM و توسعه پلن های کاربردی ارتباط با مشتری.
-
رتبه بندی مشتریان.
-
تحلیل بازار و رفتار رقبا.
-
کنترل و بهینه سازی سیستم.
-
استفاده از داده های موجود، ایجاد زیرساخت ذخیرهسازی داده و تلفیق داده ها مطابق با نیاز مشتری.
-
ارائه استراتژی کاربردی در جهت توسعه کسب و کار.
-
طراحی داشبورد های هوشمند مدیریتی متناسب با نیاز مشتری.


حوزه بیمسنجی و Risk Analysis:
-
بررسی ریسک های موجود در بازارهای مالی و ارائه راهکار برای مدیریت ریسک.
-
آیندهپژوهی و پیشبینی روند بازار.
-
خدمات حوزه ریاضیات مالی و نمایش روند پیشرفت شرکت.
-
تحلیلهای سری زمانی و تکنیکال
-
مشاوره سرمایه گذاری.
-
بهینهسازی پرتفوی مالی (کاهش هزینه و افزایش سود به صورت بهینه).
خدمات مبتنی بر یادگیری ماشین و هوش مصنوعی:
-
تحلیل سلیقه مشتریان
-
گروهبندی مشتریان برای پلن های تبلیغاتی و پیشنهادات شخصی سازی شده.
-
توسعه سیستم هوشمند و مبتنی بر شبکه های عصبی برای تکمیل خودکار سیستم به مرور زمان.
-
استفاده از موتور های قدرتمند هوش مصنوعی در جهت توسعه کسب و کار و پیشبرد اهداف.
-
سیستم پیشنهاد هوشمند بر پایه اطلاعات موجود از مشتری.
-
توسعه سیستم های هوشمند یادگیری ماشین و سیستم تصمیم گیر بنا به نیاز مشتری.
