شبکه تبلیغاتی مبتنی بر بلاکچین در سوئد
طبق اعلامیه مطبوعاتی منتشر شده در تاریخ ۲۷ فوریه،Tradedoubler، شرکت بازاریابی دیجیتالی سوئد، یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین را برای برقراری ارتباط بین ناشران و تبلیغ کنندگان راه اندازی کرده است.
این شبکه آگهی دیجیتال، که به عنوان ذخیره سازی اطلاعات غیر متمرکز عمل می کند، تعاملات خودکار و شفاف بین تبلیغ کنندگان و ناشران فراهم می کند. این پلت فرم قرار است با عملکردهای دیگری که در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ معرفی می شوند، در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۹ راه اندازی شود.
واسط ناشر که اولین راه حل موجود است، شامل ویژگی هایی همچون: تغذیه محصول، تولید کننده دیپلینک، مرکز پشتیبانی و یک تولید کننده گزارش استریملانید است. این شرکت مدعی است که این امکان را برای شرکت ها فراهم می کند که تصمیمات سریعتری برای افزایش درآمد خود، داشته باشند.
بنابر گزارش ها، مشتریان قادر خواهند بود این پلتفرم را با خدمات خود تلفیق کرده یا برنامه های تجاری خود را بر اساس زیست بوم موجود توسعه دهند.
شرکت Tradedoubler، معتقد است که “پلتفرم باز با API های جهانی”، به راه اندازی محصولات نوآورانه تر کمک می کند و الهام بخش “نسل جدید بازاریابی افیلیشن” است.
همانطور که Cointelegraph قبلا گزارش داده است، توسعه دهنده Adblock Plus، یک اکستنشن مرورگر مبتنی بر بلاکچین به نامTrusted News، را برای شناسایی اخبار جعلی و برچسب زدن وب سایت ها بر اساس آن، راه اندازی کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که Adblock، قصد دارد پایگاه داده این پروژه را به بلاکچین اتریوم انتقال دهد و توکن های MetaCert را برای ردیابی پاداش افرادی که از این راه حل استفاده می کنند، صادر کند.
منبع: cointelegraph